2017. április 8., szombat

21. rész

Január 2.

Már bővel hajnali 5-6 körül járhatott az idő, amikor megérkeztünk. Én már majdnem csontig átfagytam, de a lelkem mélyéből feltörő utálat melegen tartott. Amikor végre a házhoz értünk, sóhajtottam.
- Na, akkor most hogyan tovább? - kérdeztem türelmetlenül.
- Ti hazamentek, én pedig teszem, amit tennem kell. - mondta Alex.
- ...Mivan? Csak úgy kész ennyi? Mi hazamegyünk te meg ittmaradsz? - értetlenül, és kicsit mérgesen bámultam.
- Ja, miért is ne? Talán probléma? - kérdezte Alex, összezavarodottan.
- Nem bízok benned annyira, hogy itthagyjalak! Mi van, hogyha elmondod neki amiről beszéltünk! - Jane lecsitított, mivel ekkor már kicsit hangosra emeltem a hangom.
- Nyugi El. Neked nem kell benne bíznod. Én viszont bízok benne. Eskü, biztosan nem fogja elmondani. De szerintem tényleg menjünk haza, teljesen át vagy fagyva. - mosolyogta Jane, és a kezét a vállamra tette. Én sóhajtottam, és megforgattam a szemeimet.
- Jólvan... - nem jó szívvel, de elindultunk. Jane és Alex integettek egymásnak, én pedig siettem előre. Szerintem ezután legalább egy hétig nem fogok tudni kimenni a házból.

~*~

Már majdnem fent volt a nap, mire hazaértünk. Hullafáradtan és nagyon fázva beestünk az ajtón, majd én dideregve valamilyen takarót kerestem. 
- Hát ti meg hol jártatok? - kérdezte Slenderman. Rengeteg dobozt tartott a csápjaival.
- Hosszú sztori.. De majd ha akarod később elmagyarázom. - legyintett Jane, és ő is lehozott magának egy takarót. Leült mellém a kanapéra, és átölelt, hogy jobban melegítsen. Enyhén elmosolyodtam.
- Te mit csinálsz azokkal a dobozokkal? - kérdeztem Slendert. 
- Hát, lementem a pincébe, és rájöttem, hogy tele van régi kacatokkal, úgyhogy azt gondoltam, kitakarítok. - válaszolta nyugodtan. - Hozzak nektek valamit?
- Forrócsokit, légyszi! - mosolygott Jane, én pedig bólintottam.
- Nekem is azt.. - Slender bólintott, és kiment a konyhába. 
Egy pár perc múlva már jó meleg volt, és ledobtuk a takarókat. Ránéztem Janere, akin egy fehér pulcsi volt. 
- Ez nem Jeffé? - kérdeztem, mire bólintott, nevetve.
- Ja, elcsórtam tőle tegnap. Tök kényelmes. - felállt, és előszedte a távirányítót, majd benyomta a tévét halkan. Slender visszajött két bögre forrócsokival, és odaadta nekünk. 
- Köszi Slendy! - mosolygott Jane.
- Kösz, Slender. - én is mosolyogtam mostmár. Slender sóhajtott, és elment. 
Jane felrakta a lábát a kanapé kartámlájára, és nekem dőlt. Egy kicsit meglepődtem, de nem bántam. Tovább néztük együtt a tévét, és lassan iszogattuk az italunkat. 
Mindig szerettem Jane közelében lenni, és vele lógni. Remek társaság, és mindig tudja, hogy hogyan nyugtasson le. Visszagondoltam a bevásárlós kalandunkra, és elkezdtem halkan nevetni.
- Mi az? - kérdezte a lány, mire megráztam a fejem.
- Csak eszembejutott, amikor Slender minket küldött el bevásárolni.. - ő is nevetett. 
- Az tök buli volt! ..Bár. megértem, hogy ezután nem akarnak minket küldeni. 
Tovább beszélgettünk mindenről, és semmiről. A tévé valami béna nyálas sorozatot nyomatott megint, de nem zavart. Imagzából csak háttérzajnak ment. 
Már nem is haragudtam annyira.


Ésss bocsánat a sok késésért... Megint :'D Viszont! Van egy pár kérdésem:
1) Mit szeretnétek inkább olvasni? Alex szemszögét, vagy Ellenét?  Akár mindkettőt? 
2) Jól hangzik-e esetleg egy.. Verseny! Arra gondoltam, lehetne mindenkinek aki szereti ezt a blogot vagy írni valamit, vagy rajzolni a bloggal kapcsolatban! Lehet írni mondjuk ennek a fanfictionnek egy fanfictiont, vagy mondjuk körülírni egy kis jelenetet, amit ti szeretnétek, vagy akár egy alternatív befejezését egy fejezetnek! A rajz pedig egyértelmű szerintem, csak rajzoljatok le valamit a blog bármely szereplőivel! 
A versenyt csak akkor hirdetem meg, ha lennének jelentkezők. És kérlek legyetek bátrak, nem kell a legjobbnak lenni semmiben!
Szóval várom a versennyel kapcsolatos javaslatokat, főképp a díjak iránt, hiszen arra semmi ötletem sincs :") 
Mindkét kérdésre kérlek válaszoljatok a kommentekben! További szép napot!
- Panda

9 megjegyzés:

  1. Engem érdekel a verseny! Szeretek rajzolni, és ötletem is van, mit! Csak hová tudnám küldeni? E-mail? :D

    VálaszTörlés
  2. Aha! A kérdezz felelek oldalon ott van, de leírom itt is: roxyyxor22@gmail.com ! Versenyen kívül is szívesen fogadok akármilyen rajzot, vagy irományt ;)

    VálaszTörlés
  3. Okés és köszi! Már is nekilátok :)

    VálaszTörlés
  4. Okés és köszi! Már is nekilátok :)

    VálaszTörlés
  5. yey tök jó rész volt :3 szerintem én is szeretnék rajzolni :3

    VálaszTörlés
  6. Remek! Nyugodtan küldhetsz rajzot akármikor :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nyugodtan küldhetsz rajzot akármikor, az email címem roxyyxor22@gmail.com :)

      Törlés