2016. május 15., vasárnap

Kérdezz-felelek!

Sziasztok, ismét itt egy rendkívüli bejegyzés! 
Mivel úgy éreztem, hogy nem kommunikálok veletek eleget, szeretnék egy kérdezz-feleleket csinálni!
Mától Május 19-ig küldjetek nekem a kommentekben, vagy akár az emailemre (roxyyxor22@gmail.com) kérdéseket, amelyeket ha sikerül, huszadikán megválaszolok egy másik bejegyzésben!
A kérdések vonatkozhatnak vagy a blogra, vagy akár rám is :) 

*Nem garantálom, hogy minden kérdést megválaszolok, de minden tőlem telhetőt megteszek! 
Ha akarjátok, akár személyesen a szereplőktől is kérdezhettek! 
Várom a kérdéseiteket!!
- Panda

9 megjegyzés:

  1. Ne már XD lemaradtam ._. remélem még lesz ilyen, aszt talán nem csúszom le XD

    VálaszTörlés
  2. Nyugi srácok, még lehet kérdezni! Meghosszabbítom a határidőt, mivel versenyeken voltam, és amúgy sem kérdezett senki.. Még nyugodtan lehet XD

    VálaszTörlés
  3. Uuuuuuuuu akkooooooooor.. Hoodie-val mi van? Úgy eltűnt..meg Masky

    VálaszTörlés
  4. Akkor én is kérdezek c: Ellennek van vagy volt testvére/testvérei? Vagy mostoha testvére van/volt?

    VálaszTörlés
  5. Azt szeretném kérdezni hogy melyik oldalon csináltad a blogodat?
    XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Google-nek az egyik alkalmazása, a Blogger segítségével csináltam :)

      Törlés
  6. Igy utolag én vagyok "micus" barátnője!

    VálaszTörlés